CRM
Krijg inzicht over al uw klantenrelaties en voer gerichte marketingacties uit.
- Beheer de Customer Journey
Elke stap, van ontmoeting tot verkoop, wordt geregistreerd en bijgehouden. Hierbij beschikt u over het gehele klantenproces waar analyse eenvoudig uit te voeren is. - Klant op de eerste plaats
Een volledig overzicht van uw prospecten en klanten verschaft inzichten die u helpen optimaal in te spelen op noden van de klant. - Gerichte en automatische acties
Een perfect overzicht van de aankoopgeschiedenis, helpt om op het juiste tijdstip en gewenste manier te communiceren met uw klanten. Iedere verkoper zorgt voor een perfecte opvolging van zijn nieuwe en huidige klanten.
- Succesfactoren in kaart gebracht
Krijg een duidelijk overzicht van wat het meest wordt verkocht en welke verkopen nieuwe klanten aantrekken. Welke aspecten leiden tot de ultieme klantenbeleving? Ontdek uw succesfactoren! - Meer efficiëntie binnen uw klantenbestand.
Kwalitatieve dossiers en duidelijke prospect-,klanten flows zijn goud waard. Deze geven waardevolle inzichten binnen elke stap van de Customer Journey. Opvolging van prospects en reeds bestaande klanten wordt eenvoudiger en overzichtelijk.